Chapter 41- Firework

George stod och dansade med Miranda. Hade inte dom gjort slut?

- Ey, vad kollar du på? Sa Justin och vände sig om.

- Inget. Sa jag och mötte Justin’s blick.

Vi fortsatte dansa “lugnt”, tills låten tog slut. Sen började en annan låt, och ja, vi började röra oss mera.


- Ey Joelle? sa någon och petade mig på ryggen.

Jag vänder mig om och ser George stå och le lite
.


- Vad gör du här? Sa han sen.

- Eh....

Vad skulle jag svara? Jag hade ju dissat George och gått hit med Justin istället. Men det kan jag ju inte säga, det låter jätte dumt.

- George. Sa Justin, som just kommit upp bredvid mig, och nickade stelt mot honom.

- Åh, du åkte hit med honom... Sa George och kollade konstig på Justin.

- Ja, det gjorde jag. Got a problem?

- Han är en bäver? Sa George och skrattade.

- Vad sa du? Sa argt. Han heter Justin, och ja han råkar vara Justin Bieber. Något problem med det? Vill du att vi ska kalla dig Rabbit eller något, bara för du heter Rabbitson i efternamn? Trodde väl inte det! Skrek jag så högt att det blivit alldeles tyst. Allas blickar var riktademot oss.

- OMG, det är JUSTIN BIEBER!! Skrek en tjej i bakgrunden.

- Snälla? Skrek Justin. Det är nyår, kan inte jag få vara en vanlig tonåring för bara en kväll, snälla?

- Okej, jag ska låta dig göra det. Sa tjejen och log lite flörtigt mot Justin.

Hon gick iväg medans musiken sattes i gång och alla började dansa igen.

- Så ville du något speciellt Rabbit? Sa jag och kollade argt på George.

- Nej.. Sa George och lämnade oss.

Jag skrattade lite och gick för att prata med Hope som satt i en soffa lite längre in i rummet.

- Hej, Hope, hur är det? Frågade jag och satte mig bredvid henne.

- Bara bra. Hur känns det att sätta George på plats?

-Hahah, bara bra. Sa ja och skrattade högt

Hope skrattade också.

- Tänk att jag har fått träffa Justin! Sa Hope sedan och log stort.

- Haha, ja. Men kom igen, det är din favorit låt, nu dansar vi!

- Okej.

Vi gick ut på dansgolvet och började dansa, just nu spelades Moves Like Jagger.

Efter många timmar med mycket dans och skratt, var klockan fem i tolv.

- Joelle, klockan är fem i tolv, ska vi gå ut? Frågade Justin och tog tag i min hand.

Jag nickade och vi gick ut. Det stod redan jätte många där ute. Från balkongen såg man över nästan hela Atlanta och det var riktigt fint.

Justin ställde sig framför mig och gav mig en lång kyss.

- Couse baby you’re a firework, come on, show ‘em what you’re worth, make ‘em go Oh oh oh, sjöng Justin efter att han avslutat kyssen.

- Gott Nytt år! Sa Justin och log stort.

- Gott nytt år! Sa jag och log tillbaka.

- Hur har ditt år varit?

- Den senaste månaden har det varit bland det bästa som har hänt mig men också bland det värsta. Jag har aldrig varit mer sårbar, eller jag har aldrig gråtit så här mycket med den här tiden med dig...

- Men.. Sa Justin.

- Vänta låt mig prata klart. Jag har heller aldrig varit mer lycklig. Justin jag älskar dig, mer än allt annat.

- Åh Joelle. Jag älskar dig med. Du är det bästa som har hänt mig.

Vi stod en stund ut och kollade på alla fyrverkeriena som fanns på himlen, i alla storters former och färger.


- Ska vi åka hem? Frågade Justin och log lite.

- Jag tror det är bäst, klockan börjar närma sig två. Sa jag och tittade på mobilen.

- Ja.

Justin hade bett Kenny komma eftersom vi båda hade druckit lite för mycket, men vad ska man göra? Det är ju nyårsafton!

Vi gick ut och Kenny kom precis när vi gick utanför dörren. Tajming var det här. Vi satte oss bak i bilen och vi började köra hem mot mig.

Vi åkte under massa prat, men jag ville inte gå ut ur bilen när vi parkerade utanför mitt hus.

- Joelle, en liten nyårs present till dig. Sa Justin och tog fram ett litet paket ur hans ficka.

- Åh, tack Justin, men jag har ju ingenting till dig.

- Nej, det gör ingenting, så länge du är vid min sida. Sa han och log.

- Alltid. Sa jag och kysste honom mjukt.

Justin & Joelle


- Öppna presenten på ditt rum sen, okej?

- Jadå. Sa jag och kysste honom en sista gång.

-Tack för skjutsen. Sa jag och log Kenny fram mot Kenny som satt i förarsätet.

-Det är ingen fara.


Jag smög in i huset för att inte väcka mamma, pappa eller Brian som antagligen låg och sov. Jag gick in på mitt rum och gjorde i ordning mig för sängen. Så att jag kunde öppna hans present i lugn och ro sen. När jag satt mig tillrätta i sängen, öppnade jag paketen. Inuti låg en lapp med en text på.


Möt mig vid Atlanta Hotell imorgon klockan halv sju.

Älskar dig, din Justin.


Jag kollade inuti paketen igen, och i ett litet kuvert låg det också ett kort. En nyckel till ett hotellrum.


Det var kapitel 41 :D Vad tycker ni?
Kram Hanna & Cissi


Kommentarer
Postat av: :D

Gud så bra! :D Jag gillar att ni uppdaterar mycket, och att ni alltid avslutar kapitlerna på ett spännande sätt. ;D

2011-11-02 @ 12:35:52
Postat av: Ebba

Åhh, det slutar alltid så spännande. Gr8 :D

2011-11-02 @ 13:01:01
URL: http://ebost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0