Chapter 42 - Well, We Did It.

Dagen efter


Jag gick in i garderoben för att välja ut kläder tills ikväll. Hmm, vad ska jag ha på mig? Ska jag ha på mig något sexigt eller något lite mer alldagligt? Jag tittade bland alla mina kläder och kliade mig fundersamt på hakan. Efter en lång tid bestämde jag mig ändå för svarta spets underkläder, lite måste man ju bidra med, en blommig tröja och en enkel svart kjol som jag fixade till med ett brunt bälte.

Jag la plaggen på sängen för att jag skulle ta på dom senare och gick in i duschen. Klockan är nu 5 och om jag ska hinna måste jag verkligen skynda mig, med tanke på att jag måste gå om ungefär 1 och en halv timma. Jag tog alltså en snabbdusch och tog på mig kläderna när jag kommit ut. Därefter satte jag upp håret i en enkel tofs mitt på huvudet för att få bort håret från ansiktet medans jag sminkade mig.

Ögonskuggan bara

När klockan började närma sig sex gick jag ner till hallen. Jag tog på mig min jacka, och mina skor. Plötsligt kom mamma upp bredvid mig, som från ingenstans.

- Så, vart ska du då? Sa hon och kollade lite strängt på mig.

- Eh... jag ska till Justin. Sa jag och log lite.

- Okej, kommer du hem sen eller?

Vad ska man svara på en sån fråga? Nej, jag ska sova över på hotell, det går bra va? det kan man ju inte säga till sin mamma.

- Jag tror inte det. Men jag måste dra. Hejdå.

Jag öppnade ytterdörren, och gick ut. Jag gick med snabba steg hela vägen till hotellet eftersom att jag var nervös för att träffa Justin, fast nervös på ett bra sätt. När jag kom fram till hotellet, åkte jag upp till våning fem, som var där Justin skulle vara. Jag knackade på på hans dörr och han öppnade med ett stort leende.

- Hej beautiful. Sa Justin och kysste mig mjukt och passionerat samtidigt som han drog mig längre in i rummet.

Hela rummet var fullt med röda rosor och tända ljus. Jag vände mig bort från Justin för att kolla på dem.

- Har du gjort allt detta? Frågade jag och pillade på en röd ros som satt i en vas.


- Är det för mycket? Frågade Justin och kollade skeptiskt på mig.

- Nej, det blir perfekt. Sa jag och log innan jag kysste Justin ännu en gång.

- Blev nästan rädd där... Sa Justin och log.

Jag satte mig på sängen samtidigt som Justin gick och stängde dörren. Han vände sig om och gick segt fram till mig. På vägen drog han också av sig sin t-shirt han haft på sig, och bet sig i läppen. Jag log och kysste honom länge medans jag förde handen genom hans hår om och om igen. Han backade lite, så att både jag och han ramlade ner på sängen. Jag drog bort mig lite för att kunna ta ett andetag, och då kollade vi upp mot varandra och log.

- Är du säker på det här Joelle?

Jag tittade på honom en lång stund innan jag nickade.

- Det är ju med dig, så ja. Viskade jag.

Justin log stort och kysste mig på halsen. Han kysste mig längre och längre ner på halsen, tills han kom till min tröja, där han stannade och gav ifrån sig en suck.

- Jag trodde du tagit av den för länge sen. Sa Justin och kliade sig fundersamt på kinden.

Jag lyfte på mina armar, så att de var ovanför mitt huvud och väntade på att han skulle dra av den. Tillslut fattade han vinkeln och tog tag i den nedersta delen av tröjan. Han drog upp den tillräckligt mycket för att den skulle vara för mitt ansikte, men inte tillräckligt för att den skulle vara av. Han höll fast mina händer och började kyssa min bara mage.

- Justiiiiin! Tjöt jag och försökte rycka mig loss. Det kittlas! Fortsatte jag och rös till.

Han lyssnade inte på mig, utan kysste mig rakt på naveln. Jag sprattlade till och råkade slå till honom någonstans. Greppet lossnade och jag kunde dra av mig tröja. Justin satt och höll sig för kinden.

- Oj förlåt, skadade jag dig älskling? Frågade jag och tog tag i hans andra hand som vilade på mitt ben.

- Vad våldsam du är sötnos, I like. Sa Justin och drog bort handen från kinden, som istället landade på min mage, nästan nere vid kjol kanten. Han drog sakta ner kjolen, och kollade upp och tryckte sina läppar mot mina. Vi kysstes ett tag innan Justin knäppte upp min bh. Jag drog mina naglar löst på Justin’s rygg medans jag kysste honom. Justin började nafsa på min nacke, vilket gjorde att jag stönade till.

- Joelle, jag älskar dig, viskade Justin.

- Jag älskar dig med Justin, sa jag och kysste hans mjuka läppar.

Justin släppte mig för att sträcka sig efter någonting. När han vände sig mot mig igen hade han ett kondom paket i handen.

- Bra för att vara säkra, sa Justin och log.

Jag nickade och log tillbaka.

- Ska jag? Frågade jag och tittade på paketet.

Justin log och nickade. Jag tog den ur handen på honom och Justin drog ner sina kalsonger. Jag trädde på den och Justin stönade till lite. Han tog tag i min höft och tryckte in den. Han började röra sig fram och tillbaka, först lugnt, men sedan snabbare och snabbare.


Efter vi var klara, la jag mig, utmattad, på sängen och andades stilla. Jag vände huvudet och såg Justin´s bröstkorg, hur den rörde sig upp och ner för han också.

- Det var... underbart, sa Justin och log. Samtidigt som det knackade på dörren.


Det var kapitel 42. Vad tycker ni? och vem tror ni det är som knackar på dörren?


Kommentarer
Postat av: Nella

MEERA! Nu innan jag dör. Ni skriver verkligen sjukt bra. Önskar att jag oxå vart så begåvad och duktig som ni är! Jag klickar mig in på den är novellen varje dag för det är 'Huvudnovellen' och den bästa av alla de noveller som jag läser. !!

/Nellah <3

2011-11-02 @ 22:51:44
URL: http://jbiieberstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0