Chapter 43- One Month?

 

Justin tog snabbt på sig en morgonrock som hänge på väggen och gick för att öppna.

- Okej, tack, sa Justin, och jag hörde att han stängde dörren.

Han kom in till sovrummet igen.

- Vem var det? Frågade jag fundersamt.

- Jag hade beställt room service. Sa Justin och log.

- Vad gullig du är. Men jag tror jag måste ta en dusch innan. Sa jag och skrattade lite.

- Jag med, men jag har hört att dem har lite med vatten på detta hotellet, så jag tror vi måste duscha tillsammans. för att spara på vatten. Sa Justin och såg väldigt seriös ut.

- Haha, spara vatten. Sa jag och tog täcket runt kroppen, och gick mot badrummet. Jag hörde hur Justin suckade lite bakom mig.

- Kommer du eller? Frågade jag och öppnade badrumsdörren.

Justin sken upp i ett leende och vi gick in i badrummet.

Jag gick in i duschen med Justin tätt bakom mig. Jag satte på vattnet.

- Ska jag shampoo nera ditt hår? frågade jag Justin.

- Mm, visst. Svarade han och log.

Jag tog shampoo i mina händer som jag sedan tog i hans hår, samtidigt som Justin kysste mig, och tryckte mig närmare honom. Han tryckte snabbt in mig innan vi gick ut ur duschen. Vi torkade oss och tog på oss morgonrockar och satte oss sen i sängen. Justin tog fram det han hade beställt från Room service. Det var bland annat jordgubbar doppade i choklad.


- Joelle, jag älskar dig, lova att alltid finnas vid min sida. Sa Justin och lyfte upp min haka med två fingrar.

- Jag älskar dig med Justin. Jag lovar.

- Bra, för... Jag vet inte hur jag ska säga det här, men... jag ska åka iväg på en liten turné eller typ ha några konserter i England. Jag ska vara borta i en månad...

- En månad? sa jag chockat.

- Ja, jag vet att det låter jätte länge, men snälla vi kan ta oss igenom det här.

- Justin... jag vet inte... Du betyder allt för mig, men en månad, det är jätte lång tid. Tänk om du eller jag...

- Nej, nej. Vi kommer klara oss igenom det här. Joelle, snälla. Jag älskar dig.

- Jag älskar dig också Justin.

- Bra, det kommer ordna sig.

Justin log och kysste mig.

-Vill du ha den sista jordgubben? frågade Justin och log.

- Du kan ta den om du vill.

- Tänk om det är den godaste jordgubben på hela jorden och du får inte smaka.

- Haha, okej då.

Jag tog en bett, och Justin tog det sista.

- Du hade rätt, det var nog den godaste jordgubben i världen, haha, sa jag och skrattade.

- Vem sa det? The master of the masters, sa Justin och log stolt.

- Haha, eller hur?

- Är du sugen på popcorn? sa Justin helt plötsligt.

- Haha, hurså?

- Nej, eller jag blev jätte sugen på det. Vill du ha?

- Visst.

Justin pussade mig på kinden och gick mot köket. Jag passade på att sms:a Hope.


“Hallå Hopeis, vad gör du? Puss Joelle”

Hope har alltid med sin mobil så hon svara lika fort som möjligt.

“Hej Joelleis, haha. Är med Sophie. En fågel viskade i mitt öra att du är på ett hotell med Biebz vill jag veta vad ni gör? Puss och Kram Hope”

“Vad gör ni då? Ha-ha jätte kul, men vem sa något? “

“ Kollar på tv. Det finns något som heter paparazzis.”


Va? Visste paparazzis detta? herregud. Justin kom tillbaka till sovrummet med pocorn skålen i händerna.


Han såg nog hur chockad jag var för han ställde skålen på säng bordet och sprang fram till mig.

-Vad har hänt, sa han och gav mig en snabb kram.

- Paparazzis...sa jag kort och enkelt.


Kapitel 43 vad tycker ni om detta? Hur tror ni Justin kommer reagera? Stay turned, så får ni reda på det.

Kram Hanna & Cissi


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där med sista jordgubben saken har ni tagit från High School Musical 3 va? ;) haha, just sayin'

Och btw, jätte bra novell!

2011-11-04 @ 21:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0