Chapter 44- The Three Best Days Of My Life


- Va? vad menar du? sa Justin och jag kollade upp och möte hans blick.

- Ja, papazzis vet att du är här, och att du är här med mig. Kan man mistolka detta mer fel eller?

- Nej, men vi har ju faktisk...

- ey, Justin, sa jag och puttade till honom löst i midjan.

- Haha, jag skojade bara. Men jag förstår hur du menar. Men jag måste ändå få leva mitt liv, och leva det som jag vill. Joelle jag älskar dig, snälla, detta ska inte få hindra oss.

- Du har typ miljons tals av fans som kommer hata mig.

- Inte om de är sanna fans, då ska dom vara glad om jag är glad.

- Okej.

Justin tog fram skålen med popcorn, och kastade några över mig.

- Justin, sa jag argt, men Justin kunde inte sluta skratta.

- Du skulle haha ha sätt din min, du är så söt när du är arg, haha.

Jag tog popcorn i handen och kastade över Justin,

- Let the fight begin, sa jag och log mednas jag tog fram en kudde och kudd kriget var igång

Justin och Joelle


Efter att vi hade haft ett litet krig bestämde vi oss för att gå och lägga oss. Vi gick till badrummet, och började med att borsta tänderna
.


När vi sen gick och lade oss, lade Justin med armen runt mig, och tryckte mig nära honom.

- Godnatt. Jag älskar dig, viskade han i mitt öra.

Jag vände mig om.

- God natt, jag älskar dig med, sa jag och kysste honom.

- Hur vet du att papz, vet om att du är här? sa Justin förvånat.

- Jag sms:ade lite med Hope, svarade jag och kollade ner.

- Okej. Du vet när vi spelade kort i din stuga på släktträffen?

- Japp.

- Är jag bäst på att kyssas?

Jag började skratta, otroligt mycket.

- Haha, hur kom du in på det nu, haha.

- Nej, jag log och tänkte på dom bästa dagarna i mitt liv.

- Vilka är dina topp tre?

- Jag säger om du säger sen.

Jag nickade och kollade upp på Justin som log.

- Okej, 3 då är när jag träffade dig...

- Aww, vad gulligt du är, sa jag och log.

- Vet,haha. Nej men sen tvåan var när vi kysstes på riktigt du vet i din stuga på träffen, och sen bästa dagen är nog den här.

- Det tycker du va? sa jag och skrattade.

- Nej, asså, det var inte “det” jag menade.

- Haha, säkert.

- Nej att vi sitter är och pratar om saker man inte pratar med vem som helst med. Jag har alltid drömt om att ha en flickvän som dig, du har bra personlighet, rolig, down to earth, och är dig själv.

- Aww, Justin du gör mig generad.

- Naw, nu är det din tur

- Okej. Tredje är när jag träffade dig du vet när du skrev ditt nummer på min autograf. När jag mötte dig på hotellet sen alltså.

- Jo, den dagen ligger på topp 5.

- Sen två tycker jag är julafton. Det hände så otroligt mycket den dagen, men det blev bra till slut.

- Okej, den dagen var så där. Jag gillar inte George.

- Nej, men ändå. Sen ettan var dagen då jag träffade dig. Du förändrade verkligen mitt liv. Du vände den upp och ner. Jag känner mig hel när jag är med dig. Du är det bästa som har hänt mig. Justin jag älskar dig.

- Jag älskar dig också.

Jag kysste Justins mjuka läppar, och vände mig om. Jag somnade med ett leende den natten.


Kommentarer
Postat av: linnea

Jätte bra ! :D

2011-11-04 @ 01:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0