Chapter 45- Justelle?




Att vakna av att någon kysser dig i nacken är nog den bästa sättet att vakna på.

- God morgon shawty, sa Justin.

- God morgon snygging, sa jag och gäspade stort.

- Är du sugen på frukost?

- Nej, sa jag och drog täcket över huvudet.

- Haha, trött märker jag, sa JUstin och drog bort täcket från mig.

- Mm, vad är klockan?

- Snart halv tio. Din telefon ringde innan, ska jag hämta den?

- Mm, tack, sa jag och sträckte på mig.

Justin gick iväg men var tillbaka. Jag tog i mot telefonen och det var 14 missade samtal och alla var från mamma.Jag slog nummret, och mamma svarade direkt.

- Alexa.

- Hej mamma, det är jag, sa jag och gäspade stort.

- Åh Joelle, vart är du?

- Eh... på ett hotell, sa jag och kom sen på att jag inte skulle sagt det.

- På ett hotell? Med vem då? sa mamma och jag hörde hur arg hon blev.

- Eh...med... Justin.

- Joelle, vad har ni gjort? Inget du ångrar va? Herregud, vad i...

- Mamma, det är lungt. Jag är okej

- Helt säkert? han har inte tvingat dig till något du inte vill?

- Ja mamma, jag är 100% frisk, och nej han har inte tvingat mig att göra något. Jag måste gå nu, men ringer dig sen, ok?

- Okej hejdå

Jag lade på.

Jag gick upp ur sängen och tänkt ta på mig, när jag kom på att jag bara hade kläderna från igår är.

- Justin, har du extra kläder med dig? frågade jag Justin som nu kollade på tv.

- Haha, visste att det var något som jag hade glömt, sa han och skrattade.

- Du är ju inte ensam om det då, sa jag och satte mig i soffan i jämte Justin, som lade armen om mig.

- Jag tror inte vi behöver några heller, sa Justin och log sexigt.

- Det skulle du gilla va? Nu är jag hungrig, sugen på frukost? frågade jag och reste mig upp.

Justin suckade lite men hängde med till köket.

- Ska vi gå ner till restuarngen istället? frågade Justin.

- Okej.

Jag tog på mig kläderna jag hade igår och satte upp håret i en knut. Justin tog mig i handen och vi tog hissen ner. Vi satte oss vid ett bord vid fönstert när vi hade hämtat frukost från buffen.



När vi checkade ut från hotellet, körde Justin mig hem.

- Tack för allt Justin. Jag har haft jätte kul, sa jag och log.

- Tack själv, sa han och blinkade. Jag sms:ar dig sen, fortsatte han.

- Okej, hejdå.

Jag kysste honom mjukt och gick ut ur bilen. Jag gick in i huset och möter mamma.

- Har du läst tidningen idag? frågade hon argt.

- Nej vaddå? sa jag och mamma gav mig tidningen.


Justin hyr in sig på ett hotell med sin nya flickvän?


Rubriken var tydlig, men jag ville veta vad det var dom hade skrivit. Jag bläddrade tills jag kom fram till rätt sida.


Popidolen Justin Bieber har synts med en tjej vid namn Joelle (efternamn okänt)vid flera tillfällen. Senast var igår. När vi ser Joelle gå in på ett hotell som Justin hade gått in på någon timme tidigare. Rummet kostade 22,000 dollar per natt.


Justin hade beställt upp room service, och vi har intervjuat servitisen.

“Justin hade bara på sig en morgonrock när han öppnade dörren, och det såg ut som om jag kom olämpligt” säger Servitrisen. I morse när paret var nere och åt frukost hade dom samma kläder på sig som dom hade igår. Lite konsitgt kanske.Det börjar likna Justelle (Justin+Joelle=Justelle) Alla Bieber fans kan säkert gissa vad de gjorde men hur kommer dom reagera?


Kommentarer
Postat av: C.

<3

2011-11-04 @ 14:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0