Chapter 50- It's Something You Should Know About Him- Part 2

Jag kollade på Selena och undrade vad det var hon ville säga.

- Får jag gissa på att han gav dig en nyckel eller ett kort till ett hotell? Sa Selena och kollade ner.

- Hurså? Sa jag chockat.

- Han gjorde likadant med mig, och jag har hört att han gjorde så med Jasmine Villegas, om du vet vem det är.

- Va?

- Det var rosor i hela rummet. Han hade beställt upp rum service, jordgubbar doppat i choklad.

- Menar du att han gjorde samma med dig? Sa jag och var ännu mer chockad.

- Ja. Han kanske har tagit med dig till ett badhus, och hyrt stället?

- Men hur vet du? Har han verkligen gjort likadant med dig?

- Ja. Men värst är när han åker iväg på en “turne”. Sa Selena och på ordet “turne” gjorde hon kanin öron.

- Va?

- Han åker till stället han ska, men jag var nästan säker på att han träffade någon annan bakom min rygg.

- Men det är ju inte likt Justin.

- Ni känner inte varandra tillräckligt...

- Men han har sagt att han älskar... mig.

- Det klart att han säger det. Han sa att han älskade mig med.

- Men Justin skulle aldrig göra så.

- Ring och kolla.

- Men...

Selena gav mig hennes telefon och jag slog sakta in numret.

- Hej, det är Justin. Sa han glatt.

- Hej Justin... Det är Joelle. Sa jag och märkte att det rann en tår ner för min kind.

- Gråter du? Joelle, vad har hänt? Sa Justin.

- Inget. Jag eller Selena är här och... jag ville bara frågade en sak.

- Vad som helst.

- Nä-är du gav mig nycklen till hotellrummet..

- Ja. Sa Justin och jag märkte att han log lite.

-... Har du gjort det med andra? Jag menar, tagit andra tjejer till andra hotell... Sa jag och hörde hur fel det blev.

- Sa Selena det?

- Ja... Sa jag och det rann ner en till tår på min kind.


- Jag menade inte... Är du arg?

- Nej. Jag har aldrig varit arg på dig.

- Men vad är du?

- Sårad. Vad betyder jag för dig, om du gör exakt likadana grejer med mig som du har gjort med alla andra tjejer du har haft? Jag vill inte vara din “nästa” tjej. Fan Justin, jag trodde på oss. Jag trodde att det fanns “vi”.


Vad tror ni kommer hända mellean Justin och Joelle? Kommentera :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0