Chapter 50- It's Something You Should Know About Him- Part 1


Idag var det lördag. Selena skulle komma idag, och stanna tills på måndag. Det skulle bli kul att få träffa henne igen, efter allt som har hänt. Jag hoppas att hon inte tog allting för hårt, eller vad ska man säga...

Selena skulle komma runt halv tre och klockan var nu 12:56. Jag satte på datorn och var inne lite på facebook och twitter.


När klockan äntligen var tre och Selena plingade på dörren, gick jag ner för trappan och öppnade dörren.

- Hej. Sa Selena och gav mig en liten kram.

- Hej. Sa jag och kramade henne tillbaka.

Vi gick upp till mitt rum, och satte oss i sängen.

- Jag vill börja med att säga förlåt... Började Selena

- Nej, Selena. Det är jag som ska säga förlåt.

- Jag blev jätte arg när Justin gjorde slut med mig, och så på sms. Kan du fatta, Justin?

- Jag förstår, och det han gjorde var fel, men jag älskar honom.

- Jag vet. Ni är jätte söta tillsammans. Men det är en sak du bör veta om honom. Sa Selena och kollade sorgset ner.


Det var kapitel 50 part 1. Detta var bara ettan tvåan blir längre.

Ha det bra så länge :D // Hanna & Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0