Chapter 55- Talk About Us

Tårarna kom direkt.

- Varför? Fick jag fram mellan snyftningarna.

- Vi, eller din mamma tycker det är bäst så. Sa pappa helt bekymerlöst.

- Tomas. Sa mamma och snyftade till.

- Vem ska flytta? Sa Brian helt plötsligt, vilket gjorde att alla tittade chockat på honom. Jag hade glömt av att han satt där.

- Jag ska flytta till en av lägenhetena här inne i stan. Sa mamma och torkade deskret bort en tår.

- När? Fortsatte Brian som om detta inte påverkade honom alls.

- Så snart som möjligt.

Jag ville inte höra mer, så jag rusade ut ur rummet, uppför trappan, och kastade mig i Justin´s armar.

- Vad har hänt? Viskade han och pussade mig på kinden.

- Mina föräldrar....

- Mina föräldrar ska skiljas. Fick jag tillslut fram och började gråta ännu mer.

- Åh, älskling. Sa Justin och kramade om mig hårdare.

Vi satte oss i sängen och pratade. Det var skönt att ha någon som fanns där när man behövde någon att prata med. Justin har blivit en av mina bästa vänner. Han är aboslut den bästa pojkvännen någonsin, han är där när man behöver han och det är nog det viktigaste.

- Jag var bara 10 månader då, men mina föräldrar är också skilda. Sa Justin.

- Va? Det visste jag inte. Förlåt.

- För vad? Frågade Justin och log lite dumt.

- Nu har vi suttit här ett tag och pratat om att mina “problem”, när du också har det med dina föräldrar...

- Joelle, jag var tio månader. Jag har en bra relation med dom båda nu, så det är ingen fara.

- Saknar du inte din pappa mycket?

- Hela tiden, Jazzy och Jaxon också. Det är det jag har valt bort. Jag måste tänka på det positiva istället för då brukar det gå bättre. Sa Justin och skrattade lite ironiskt.

- Jo. Det är ju en bra början.

- Jo, jag är ju bra. Sa Justin och log malligt.

Jag puttade till honom i magen. Justin tog chansen direkt och började kittla.

-Haha! Nej Justin sluta! Skrek jag och skrattade högt.

- Haha. Säg att jag är bäst! Sa Justin och började kittla mig ännu mer.

- Aldrig!
 

Justin och Joelle


- Snällaaaa!!! Skek jag samtidigt som jag vred på mig för att försöka få bort hans händer.

- Säg att jag är bäst.

- Neej!


Till slut fick jag ner honom på rygg och då slutade han att kittla mig, för att tryck sina läppar mot mina.

- Jag älskar dig. Mumlade Justin mot mina läppar innan han kysste dom intensivt igen.

Justin drog av mig t-shirten samtidigt som han bet sig i läppen.

- Joelle! Sa mamma och kom in i mitt rum. Åh hej Justin, jag visste inte...

Mamma sa aldrig klart meningen innan hon gick ut ur mitt rum. Jag blev hur generad som helst, medans Justin fick hålla sig för magen för han skrattade så mycket.

Kapitel 55. Bra/dåligt.
Det kanske bara blir ett kapitel om dagen någon vecka framåt, för Cissi har mycket i skolan och det jag har jag(Hanna) också, men vi får se hur det bli, men det löser sig säkert :D


Kommentarer
Postat av: Stina

Bra, tycker jag :)

2011-11-09 @ 17:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0