Chapter 57- Ticket To Canada

- Just det. Det hade jag nästan glömt. Sa jag och log lite generat.

- Jo. En liten... present. Sa Justin och tog fram ett kuvert ur fickan.

- Justin, du hade inte behövt...

- Öppna bara.

Jag skrattade lite och öppnade kuvertet. Inuti låg det 2 stycken flygbiljetter. Jag läste närmare på dom, och det stod att ett plan gick halv 9 på lördag morgon till Kanada.

- Jo, jag tänkte eftersom du träffar min mamma på fredag. Kanske du vill träffa min pappa, och mina syskon. Du får ta ledigt en vecka från skolan bara, men det ska nog inte vara något problem. Sa Justin och log stort.

- Aw Justin du är bäst! Sa jag och kysste honom.

- Det är så att jag också har köpt en liten present till dig. Sa jag och log lite.

- Men du visste ju inte ens att det var idag? Frågade Justin förvånat.

- Jag skojade, såklart jag vet när våra månadsdagar är.

- Men du behöver inte köpa saker till mig, jag vill bara ha dig.

- Justin, sluta nu.

Jag gick ur sängen och till min garderob. Jag hade lagt paketet på golvet i garderoben, för jag visste att Justin inte skulle leta där.

Jag satte mig i sängen igen och gav honom det lilla paketet.

- Joelle, du hade inte behövt köpa något.

- Justin... öppna istället.

Han skakade på huvudet innan han öppnade paketet. Jag väntade spänt på hans reaktion.





Justin tittade upp mot mig, leendes.

- Du hade inte behövt... Började Justin men jag avbröt honom med att ta upp en hand.

- Jo, jag vill att du ska ha något från mig på dig varje dag, när jag inte är där menar jag.

- Jag älskar det, tack älskling.

Han höll fram armbandet som jag satte på honom.

- Det var så lite så.

Justin log stort och började kyssa mig på halsen. Vi la oss ner på sängen, med Justin över mig. Jag tryckte honom mot mig och drog i hans hår.



15 minuter senare


Vi suckade utmattat och gav varandra en sista puss innan han ramlade av mig, och låg istället på sidan av mig.

- Vi borde göra det här oftare. Sa Justin och log, fortfarande väldigt utmattad.

- Det skulle du vilja va?

- Ja, det är ju så skönt. Det måste vara du som gör det. Han skrattade till och kysste mig på munnen en sista gång innan han satte sig upp, i bar överkropp.

När han satt så och tittade på mig, kunde jag inte undvika att titta på hans mage. Det ser ut som om han tränar regelbundet i alla fall, tänkte jag och menade hans sex pack mitt på magen.

- Tur att ingen avbröt oss den här gången. Sa Justin och jag tvingade mig själv att bryta kontakten med hans utstående mage.

- Ja, så pinsamt när mamma kom in förra gången.

Jag skrattade åt bilden som kom upp i mitt huvud, mammas förvånade blick när hon märkte vad vi höll på med.

Jag tvingade ner Justin på rygg igen och la mitt huvud på hans varma mage. Han började pilla i mitt hår och jag flätade in mina fingrar i hans. Jag kände att jag var med den rätta personen i hela världen, den personen som jag förmodligen kommer att sitta med på verandan när vi blir gråhåriga båda två. Det kändes väldigt bra att jag känner sån trygghet med en kille, det betyder ju att han kan vara den rätta. Jag tryckte hans hand och kysste honom på munnen. Det här känns bra, hoppas han känner likadant som jag.


Det var kapitel 57 då. Vill ni ha mer romantik eller mindre, snälla säg vad ni tycker. Så vi kan skriva efter det sen :) Tack för att ni läser våran novell.

Kram Cissi och Hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0