Chapter 61- What Happend..?

Joelle’s Perspektiv


Jag kan ju inte säga att jag blev arg när jag såg på skärmen precis, möjligtvis lite besviken.

- Är det okej om jag svarar? Frågade Justin och bet sig i läppen.

Jag nickade och Justin tog med mobilen och gick ut. Jag letade upp min T-shirt, som jag slängt någonstans i rummet. Jag tog på mig den och satte på datorn som Justin hade på sitt skrivbord.



Jag kollade runt lite, mest på skvaller sidor. För att kolla om dom har skrivit något om mig och Justin. Vilket dom hade, såklart.


Justin Bieber har återvänt hem till Kanada för en liten träff med sin familj. Justin’s pappa hämtade upp Justin och även Bieber’s nya flickvän Joelle på flygplatsen. Justin såg glad ut hela resan, här ser vi en bild när han ler stort ut mot fansen.



Justin verkar glad, och det är väl bra? (U smile, I Smile) Om Joelle är Justin’s drömtjej, får vi se. Bieber har haft olika relationer med många olika tjejer, men en nära vän till Justin säger att detta är hans drömtjej.


Justin hade inte kommit tillbaka och jag började undra vad det var som hade hänt. Han brukar inte vara borta så här länge när han pratar. Det gör det ju inte bättre av att han pratar med Selena. Jag och Selena har blivit vänner igen, men jag tror fortfarande Selena gillar Justin, väldigt, väldigt mycket. Jag tror bland annat att det var därför hon ville att jag skulle ringa Justin så fort, när hon var i Atlanta den helgen. Jag fortsatte att kolla runt på datorn, och loggade in på Facebook, där Sophie var inne. Hon skrev till mig direkt.

Sophie: Hej!! Hur är det i Kanada? :D

Jag: Hej, jo det är bara bra :D

Sophie: Bra. Skolan suger som vanligt, Läxor, så att man dör... -.-

Jag: Hahaha mycket jag har och ta igen sen då... Inte lika kul, när jag tänker efter.

Sophie: Haha, nej. Var är Justin?

Jag: Han pratar med Selena...

Sophie: Är hon där? Jag trodde ni hade hyrt ni er på ett hotell... ahaha

Jag: Ha-ha, jätte kul. Nej hon är inte här. Dom pratar på telefon.

Sophie: Jaha, okej. Men jag måste gå. Puss.

Jag: Puss.


Jag loggade ut ur facebook och lade mig på sängen. Jag tänkte resa mig upp efter ett tag och kolla vad det var som hade hänt, men precis då kom Justin in. Det såg ut som om han hade gråtit.

- Vad hänt? Frågade jag och satte mig upp i sängen.

- Selena är på väg hit. Sa Justin och satte sig i jämte mig i sängen

- Va? Varför?

- Hennes föräldrar kastade ut henne. Hon tror att hon är gravid...


Kapitel 61. Vad tycker ni? Om nu Selena är gravid, vem är pappan? Kolla in 62:an som kommer snart, och kommentera mycket nu :D


Kommentarer
Postat av: :D

Gud sååå spännande!

2011-11-13 @ 13:54:05
Postat av: Stina

svar till " :D " : Jag veet!! haha :D

2011-11-13 @ 17:53:51
Postat av: Nella

MEERA ! Innan jag dööör av nyfikenhet <3

2011-11-13 @ 19:56:17
URL: http://jbiieberstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0