Chapter 63 - Tears


Jag kollade på Justin och  han kollade ner i sängen. Jeremy gick ut och efter en liten stund gick Justin ner också. Jag kunde lika gärna följa med, så jag gick tätt bakom honom.

- Åh, hej Justin. Sa Selena kastade sig i Justin’s armar.

- Hej Sel. Sa Justin och märkte att han kände sig obekväm.

- Hej Joelle. Såg dig inte först. Sa Selena och gav mig en liten kram, mycket mindre än Justin’s.

Jag log lite som svar och vi gick in till vardagsrummet. Justin satte sig i soffan i det ena hörnet, och Selena satte sig jämte honom. Jag satte mig då i fåtöljen mittemot vilket kändes konstigt. Selena sitter just nu som fastklistrad på Justin, min Justin.

- Så... är du gravid? Frågade Justin och tittade på Selena.

- Jag tror det. Sa Selena och kollade ner. Hon började gråta.

- Det här kommer förstöra min karriär, vad ska jag göra? Fortsatte Selena, medans Justin försökte trösta henne. Det gjorde förstås bara att hon började gråta ännu mer.

- Justin du måste hjälpa mig.

Selena grät och jag visste inte vad jag skulle göra, så jag satt bara där i min ensamhet och tittade fundersamt mellan Selena och Justin. Jag bestämde mig för att säga någonting istället för att sitta här som ett fån.

- Får jag säga... Hann jag bara säga innan Selena avbröt mig.

- Justin... Vad ska jag göra?

Justin kollade chockat på mig och jag höjde ena ögonbrynet.

- Selena. Jag är ledsen, men... Jag kan inte vara pappan... Sa Justin och Selena kollade upp.

- Justin, jag har bara varit med dig.

Selena var svart under ögonen för allt smink, men det kändes inte alls äkta. Just i det tillfället ville jag bara försvinna. Justin tröstade Selena som sa att hon var gravid, men jag tror inte ett dugg på det.

- Men sist vi... gjorde det var innan jag träffade Joelle, var fem månader sen, så du borde ha...en liten större mage. Sa Justin och jag märkte hur jobbigt det blev för honom, men också för Selena, hon började bli nervös.

- Justin, på ditt hotell rum i England, det var tre månader sen...

Va? Var Selena med Justin i England, det var droppen. Han har gått bakom ryggen på mig hela tiden. Jag sprang ifrån vardagsrummet, och in på Justin’s rum. Jag tog fram resväskan och slängde ner alla kläder. Jag ville bara härifrån.

- JOELLE! Hörde jag Justin skrika samtidigt som han kom in i rummet.

Tårarna rann och jag ville inget annat än försvinna från allt och alla.

- Joelle. Selena var aldrig i England samtidigt som jag var det. Snälla du måste tro på mig.

- Varför? Varför ska jag tro på en kille som går bakom ryggen på mig. Fan ta dig Justin.

Med dom orden lämnade jag rummet. Jag sprang ner för trappan, tog på mig mina skor, och jag smällde igen dörren när jag gick ut.  Jag ska aldrig gå in i det huset igen, aldrig! Tänkte jag för mig själv när jag sprang där på vägen, med tårarna rinnandes nerför mina kinder.


Kapitel 63.

Vad tycker ni? Kommentera massor nu :D

Kramiz Hanna & Cissi


Kommentarer
Postat av: Moa

OMB! Ni måste skriva mer!

2011-11-14 @ 15:20:52
Postat av: Stina

Eller hur!

Så bra! :)

Kram!

2011-11-14 @ 18:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0