Chapter 68- Fell Asleep


- …Joelle. Jag kommer aldrig kunna leva mitt liv utan dig. Jag älskar dig

- Åh, Justin, jag trodde...

Justin avbröt mig med en intensiv kyss.

- Jag trodde att du skulle lämna mig. Då skulle jag allvarligt dö, jag kan inte leva utan dig. Förlåt, men jag lovar! Det hände ingenting. Sa jag och tittade han allvarligt i hans tårfyllda ögon.

- Jag vet. Sa han lugnt och log.

- Jag älskar dig sååå mycket! sa jag och kysste honom igen.

- Du ska bara veta hur mycket jag älskar dig.

- Jag vet redan, lika mycket som jag älskar dig.

Jag omfamnade honom, och där stod vi en lång stund, i varandras armar. Det knackade på dörren och Jazmyn kom in.

- Det är mat nu Justin och.. Började hon, men avbröt sig när hon såg att vi stod och log fånigt mot varandra.

- Okej, tack lilla Jazzy. Sa Justin och log mot sin lillasyster.

Justin tog mig i handen och lyfte upp Jazzy med andra. Sen drog han med oss nerför trappan och in till köket, där Jeremy stod och höll på att duka fram all mat. Justin släppte min hand, men bara för en sekund, för att hjälpa Jazzy att sätta sig på sin plats, innan han kramade min hand återigen. Jag log, och vi satte oss ner vid bordet.Det luktade jätte gott, och det var jätte gott också. Det blev köttfärsås och spagetti.


Efter maten ville Jazzy att Justin skulle läsa en bok för henne. Så det gjorde han, medans jag gick in i duschen. Jag duschade länge, och passande också på att göra en hårinpackning. När jag kom ut ur duchen smörjde jag in mig med en bodyloation som luktade jordgubb. Jag passade även på att borsta tänderna för jag hade tänkt att gå och lägga mig. Klockan började närma sig elva och jag var jätte trött. Jag tog på mig trosor och en stor t-shirt som jag tänkte sova i. Jag gick ut ur badrummet och in i Jazzy’s rum, där Justin och Jazzy låg och sov, så gulligt. Justin vaknade dock när jag gick ut, för det knarrade i golvet.

- Jag måste ha somnat. Jag är jätte trött. Sa han och gäspade stort.

- Haha, ja. Sa jag och skrattade lite.

Jag gick ut ur rummet, med Justin efter mig.

- Jag ska bara borsta tänderna så kommer jag. sa Justin och log flörtigt.

- Var det inte du som var jätte trött? Frågade och log.

- Inte längre. Sa Justin och kysste mig passionerat.

- Kommer snart. sa han och avslutade kyssen, och gick sen in i badrummet.

Jag log lite, och gick in i sovrummet. Jag lade mig i sängen. Jag somnade till för jag vaknade av att Justin kysste mig i nacken.

- Är du vaken? Viskade han.

- Nu. Svarade jag och kysste Justin på hans läppar.

- Bra. Sa han och kysste mig intensivare.

Vi låg ett tag och bara kysste varandra tills Justin drog av min t- shirt.


Jag vaknade av att min mobil ringde. Jag gäspade stort. Jag försökte sträcka mig efter den men Justin höll om mig i ett fast grepp, trots att han sov. När jag till slut nådde mobilen. Svarade jag utan att kolla vem det var.

- Hej, det är Joelle. Jag gäspade stort.

- Hej, det är Selena...


Kommentarer
Postat av: Emma

Lagt till dig på mina länkar, lägg till mig? :)

2011-11-17 @ 22:02:22
URL: http://justindblovestories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0