Chapter 77- Not Here, Not Now- Part 2



Jag suckade lite, men inte så George hörde.

- Hej, hur är det? Sa George och log.

- Jo, med mig är det väl så där, själv?

- Bara bra! Hur är det med Brian?

- Han har precis opererats, men han är vaken. Han bröt en arm.

- Jaha, okej. Hur var det i Kanada då?

- Det var bra. Men vad gör du här?

- Jag ville träffa dig.

- George, om du inte har förstått det ännu så har jag en pojkvän, som jag förresten älskar väldigt, väldigt mycket.

- Du är ihop med Justin Bieber, so what? Jag har väl ändå en chans. Jag älskar dig Joelle och jag vet att du älskar mig. Han utnyttjar dig bara.

- Vad snackar du för skit? Han älskar mig.

- Han verkade inte bry sig om att släppa iväg den han älskar på ett flygplan alldeles själv.

- George. Det var jag som insisterade. Han älskar mig. Upprepade jag och tittade surt på George.

- Jag tror inte det. Har du inte sett dom nya bilderna som cirkulerar runt på nätet. Kolla här.

George tog upp sin mobil och sökte på något. Och visade sen en bild på Justin och … Miley, Miley Cyrus
.

- Om du inte ser så är inte den bilden äkta. De har ju helt olika färg. Det är två bilder som är ihopsatta.

- Du får tro vad du vill.

- George sluta. Om jag och Justin mot all förmodan skulle göra slut, kommer inte jag bli ihop med dig ändå. Så tyvärr, det finns ingen chans.

Jag vände på klacken och gick till Brian’s rum. Jag gav mamma och pappa varsin vattenflaska, medans jag satte mig på en stol och åt min bulle.


Efter ett tag kom Dr Houston igen in och kollade till Brian, och enligt honom såg det bra ut. Om några dagar skulle Brian få åka hem. Dr Houston gick ut men kom in igen en sekund senare.

- Eh... Joelle, det finns en kille som vill prata med dig där ute.

- Okej.

Jag suckade, vad ville George nu då? Jag öppnade dörren.

- Vad vill....

Det var inte George utan där stod Justin och Jazmyn.

Det var Part 2. Jag(Hanna) glömde skriva part1 på förra, ifall ni undrar, men nu är det ändrat :D
Kram Hanna och Cissi


Kommentarer
Postat av: Stina

Bra! <3

2011-11-25 @ 16:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0