Chapter 79- Crazy Stupied Love

Hope kom fram till oss och blåste ut rök i ansiktet på mig, så att jag började hosta.

- Hope, vad gör du? Sa jag och hostade till ännu en gång.

- Vad är det du gör? Det är ju dig det är fel på....

- Vad sa du?! Sa Justin argt.

- Nej Justin, det är lungt.

- Nej Joelle.

- Åh, försöker Justin Bieber spela gentleman? Frågade Sarah och log falskt.

- Kom nu Justin så går vi! Sa jag och tog tag i Justin’s hand och vi började gå ifrån dom.

Vi gick under tystand en bit, men man hörde fortfarande rop bakom oss, långt bakom. Det var antagligen Hope och Sarah med flera.

- Var Hope hon du hade bråkat med? Sa Justin och lät riktigt orolig.

- Ja. Sa jag och nickade. Men hon har förändrats totalt. Fortsatte jag och kände ett litet sting av att tårarna skulle komma.

- Okej. Hon verkar var lite...

- Ja, jag vet. Det var väldigt länge sen vi började bråka, men vi har inte rett ut det än verkar det som. Eller ja, vi har inte pratat med varandra på ett långt, långt tag. Jag kan inte fatta att hon har blivit så... bitchig.

- Mm, tråkigt...

- Hon har alltid varit min bästa vän.

- Mm.

Vi pratade hela vägen hem till mig.

- Har du sett filmen förut? Frågade jag samtidigt som jag låst upp dörren till huset.

-Ja, jag var på premiären.

- Klart du var. Sa jag och skrattade.

- Den är riktigt bra faktiskt.

- Okej, bra.




När vi kom in satte sig Justin i soffan direkt medans jag hällde upp godis i en skål. Jag satte i filmen i dvd:n och satte mig sedan jämte Justin i soffan med godisskålen i knät.



Vi kollade på filmen hela tiden, och tyckte det var väldigt mysigt. Att bara ligga i soffan och mysa med sin underbara pojkvän samtidigt som en film visades.

- Men Joelle! Du har ätit upp alla goda godisar! Utbrast Justin och log ironiskt.

- Haha, men den här är ju god. Sa jag och gav honom en godis.

Justin tyckte inte alls den var god för han gjorde en konstig grimars direkt när han stoppat in den i munnen.

- Ew, den var ju jätte äcklig. Sa Justin och skrattade. Jag vet en godis som är god. Fortsatte Justin och log.

- Vilken...?

Justin tryckte sina läppar mot mina.

- Dina läppar är som godis. Dom är söta och smakar som hallon.

- Aw.

Jag kysste Justin igen och log. Så här är det jag vill ha det i framtiden. Jag och Justin och möjligtvis något barn. Men just nu så är jag och Justin viktigast och att vi skulle leva här och nu.

- Jag älskar dig. Sa Justin.

- Jag älskar dig också.

- Jag vill leva mitt liv med dig, Joelle. Jag älskar dig över allt annat.

- Aw Justin... Jag älskar dig också. Jag vill leva mitt liv med dig med och jag vill att vi ska börja leva det nu. En ny start. Bara du och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0