Chapter 84- A “Regular” Morning

Jag vaknade innan Justin, vilket var ovanlig. Jag brukar alltid vara den som sover länge. Jag låg och tittade på Justin som sov jämte mig. Han såg så lugn ut och var otroligt söt, som vanligt.


Tanken på att han var min gjorde mig väldigt glad. Undra vad jag hade gjort om jag inte hade träffat Justin? Jag skakade av mig tanken. Justin är det bästa som har hänt mig. Jag märkte inte att Justin hade vaknat, förrens han låg över mig.

- God morgon!

- Usch vad du skräms, god morgon. Sa jag och tryckte mina läppar mot Justin’s.

- Är du sugen på frukost? Frågade Justin och gick upp ur sängen.

- Ja, men jag kom och tänka på en sak. Jag har inga kläder med mig...

- Kolla i garderoben. Sa Justin och pekade på den.

Jag gick upp och öppnade dörrarna. Det var en större garderob än mitt rum, och det var bara tjejkläder där inne.


- Justin, hur...

- Jag köpte kläder innan. Sa Justin och log stort.

- Men Justin, vi ska ju bara vara här över helgen. De här kläderna räcker till flera månaders av användning.

- Jag tänkte att det var lika bra. Så kan du ju ta med dom hem sen.

- Men hur visste du min bh storlek? Frågade jag när jag såg att det var min storlek.

- Jag kollade ju.

- Va?

Justin skrattade och gick ut ur sovrummet. Jag fick en fundersam min innan jag tog fram några kläder. Innan jag tog på mig mina kläder bestämde jag mig för att ta en dusch. Jag gick in i duschen och jag tvättade håret med en av shampoo flaskorna som stod i duschen. Jag skrattade, varför har Justin tagit med så många shampoo flaskor, när vi bara är här för en helg?

- Vad skrattar du åt? Sa ,antagligen, Justin och lade sina armar runt min midja.

- Shit, du får sluta skrämmas. Varför har du så många shampoo flaskor? Frågade jag och vände mig om mot honom.

- Jag visste inte vilket shampoo du brukade använda, så jag köpte några bara.

- Jag hade ju bara kunnat använda ditt. Sa jag och kysste honom.

Justin verkade gillade det, så jag tryckte mig närmare honom. Jag slutade att kyssa honom och kollade in i hans ögon. Jag pussade Justin fort på munnen innan jag gick ut ur duschen.

- Ey, varför gjorde du så? Frågade han och lätt arg, fast med ironi i rösten.

- Jag var klar! Sa jag som ingenting hade hänt.

- Det var inte schysst!

Jag skrattade och tog en handduk runt kroppen. Jag tog på mig fort och väntade på Justin som stod kvar i duschen . När jag precis hade tagit på mig tröjan kom Justin ut ur duschen med en handduk runt midjan. Jag la märke till hans mage, som fanns vid kanten av handduken.

- Gillar du vad du ser? Frågade Justin och log stolt.

Jag skakade på huvudet och kollade ner i marken. Innan jag visste ordet av det låg jag i sängen med Justin över mig.

- Kom igen, du måste ju gilla det här? Sa Justin och jag tror att han syftade på hans mage.

Jag skakade på huvudet ännu en gång, så Justin började kittla mig.

- Säg att du gillar det.

- Nej, aldrig!.

På något konstigt sätt kom jag ur Justin’s grepp och sprang ut ur det stora sovrummet. Jag hade ingen aning om vart jag skulle springa, båten var så stor att jag inte ens visste vad det fanns i varje rum. Tillslut bestämde jag mig för att springa in i ett av rummen. Det var ett golfrum såg det ut som. Den här båten hade ju alla olika sorters rum. Justin klev in någon halvminut senare än mig.

- Fick dig. Sa han och kramade om mig bakifrån.

Jag vände mig mot honom och log.

- Tack Justin.

- För vad då?

- För att du finns till. Jag vet inte hur tråkigt mitt liv hade varit om inte jag hade träffat dig.

- Mitt liv var ju inte så bra innan jag träffade dig heller.

Justin lutade sig fram och precis innan våra läppar mötes kurrade min mage till.

- Haha, hungrig älskling? Frågade Justin och skrattade.

Jag nickade. Vi gick hand i hand till det stora köket, där vi satte oss mittemot varandra. Justin lade sin mobil på bordet och vi började äta.

- Jag vill ha mer juice, vill du också ha? Frågade Justin som reste sig upp.

- Ja tack. Sa jag och log.

Justin gick iväg med våra glas, för att hämta mer. Jag tog ett stort bett på min macka medans jag väntade. Justin’s mobil plingade till. Jag vände blicken mot den, och kände hur min nyfikenhet steg. Även fast det är riktigt elakt mot Justin, tog jag mig en titt ändå. Jag sträckte mig efter mobilen och på skärmen stod det Selena. Var det inte hon som sa att hon inte ville ha kontakt med Justin längre? Jag klickade mig in på smset och det gjorde mig ännu argare när jag såg vad som stod.

“Jag saknar dig också, puss”


Också? Hade Justin skickat att han saknade henne? Men Justin skulle aldrig göra så här, eller har jag bara inbillat mig allt han har gjort för mig? På en sekund gick det här från min livs dröm, till en hemsk mardröm.


Kommentarer
Postat av: sara

började läsa på din novell igår och kunde inte sluta läsa så nu har man plundrat sig igenom alla kapitel! älskar den :D länkbyte?

2011-11-29 @ 17:18:47
URL: http://myystoryaboutjb.blogg.se/
Postat av: Cherry

Jag började läsa den här den novellen idag och jag är redan fast, super bra :D <33

2011-11-30 @ 18:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0