Chapter 10- Kiss And Tell


Justin lutade sig över bordet och skulle precis kyssa mig, när jag vände bort huvudet. Vad är det jag håller på med? Han har en flickvän, som dessutom är min kusin.
- Justin, jag kan inte... Du har Selena, sa jag och kollade in i Justin´s ögon.
- Du ville att jag skulle bevisa det... Not my bad.
- Haha, okej då. Men är du sugen på chips?
- Där bytte du ämne helt, men visst, svarade Justin och tittade ner i bordet.
Jag skrattade lite och gick sedan in till vårt lilla kök som fanns i stugan.
Precis när jag skulle komma in i det lilla vardagsrummet, snubblade jag med chips skålen, så att alla chips hamnade på golvet.
- Oj, gick det bra? Utbrast Justin och sprang fram till mig.
- Jadå.. Sa jag och började plocka ihop chipsen.
Justin började hjälpa mig, och rätt som det var så nuddade Justin min hand med sin, vilket gjorde att vi båda stannade upp och tittade in i varandras ögon. När jag drog bort handen så suckade Justin högt.
- Varför kan man aldrig få det man vill ha? Muttrade han lågt, och han trodde säkert att jag inte skulle höra, men det gjorde jag.
- Justin... Sa jag och tittade upp. Hon är min kusin, jag kan inte bara svika henne sådär, även fast jag inte har haft kontakt med henne på ett bra tag, så är vi fortfarande släkt.
- Jag förstår, men hon behöver ju inte få veta, eller?Sa han och log väldigt flörtigt.
- Men det är du som är otrogen då, och hon måste ju få veta någon gång. Det är Selena vi snackar om, hon tar allt väldigt hårt, och det vet du.
- Jag vet... Mumlade Justin. Men jag kan inte bara motstå dig, fortsatte han och log mot golvet.
- Aww... sluta vara så gullig, för då kan inte jag heller motstå dig. Sa jag och fnittrade.
- Haha, då kanske jag ska fortsätta...? Du har väldigt underbara ögon, som gnistrande stjärnor... Sa Justin och närmade sig sakta.
- Justin... Fortfarande, du har Selena.
- När du är i samma rum som jag, hör jag och ser bara dig. Sa han och närmade sig ännu mer.
- Justin... Snälla, jag blir generad...
- Men det är ju jätte gulligt. Du vet under misteln, jag ville kyssa dig, och jag vill kyssa dig igen...
- Jus... Började jag, men blev avbruten av att Justin, mjukt, tryckte sina läppar mot mina, och konstigt nog gick jag med på det och kysste honom tillbaka. Jag kände hur känslorna började virra runt i magen, som fjärilar, och jag ville bara mer och mer. När Justin tog bort sina läppar från mina, kändes det som om det saknades någonting, som funnits där i evigheter. Som om en bit av mig försvann. Justin log stort och tittade in i mina ögon.
- Det där var underbart. Sa jag och log.
- Du är underbar.
- Justin, du gör mig generad, sluta. Du har redan fått vad du vill. Sa jag och skrattade.
- Haha, det glömde jag av, eftersom att jag fastnade i dina ögon. Sa han och log flörtigt.
Jag tittade ner i golvet för att han inte skulle se mina rosiga kinder. Men han lyfte upp min haka och log.
- Så?
- Vadå så?
- Jag sa ju att jag var en mästare på att kyssas. Sa han och la sig ner på golvet och skrattade.
Jag la mig bredvid honom och skrattade jag med. Han vände sig mot mig och låg bara och tittade på mig. Jag vände mig också och låg och tittade in i hans underbara, bruna ögon, och kände mig trygg, här hos Justin, även fast jag just svikit min kusin.
- Vad håller ni på med...?

Kapitel 10 :) Hoppas ni gillar´t :) / Cissi och Hanna

Kommentarer
Postat av: Stina

Oh no!! Hoppas det inte är den jag gissar att det är som sa det sista! :O

Men den är riktigt bra tycker jag!

Kram :)

2011-10-15 @ 23:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0