Chapter 17 - Love Happens



Jag har längtat efter det här enda sedan jag åkte ifrån stugorna den helgen, jag har velat känna hans läppar mot mina igen. Fast jag visste ifall jag fick det, vilket jag gjorde, skulle jag aldrig kunna släppa taget om dom igen. Aldrig släppa taget om Justin. Jag kände mig alldeles slapp och varm i kroppen när han tryckte sig mot mig och stönade till när jag nafsade honom på halsen. Efter flera långa kyssar, tog jag ett steg bakåt. Det behövdes väldigt mycket vilja för att göra det, eftersom att jag bara ville vara kvar där jag var och hålla om honom.. Men jag tog i alla fall ett steg tillbaka och mötte ett par bruna ögon som log stort mot mig. Jag kunde inte undgå från att le tillbaka.
- Hej... Viskade jag hest och log.
- Hey beautiful. Sa han och log ett sexigt leende.
- Haha, alltså det här skulle inte hända ju. Mumlade jag och pekade mellan mig och Justin.
- Kärlek är aldrig någonting man kan göra någonting åt. Man blir kär i den man blir kär i, det finns inget som man kan göra åt det. Sa han och närmade sig mig.
Denna gången lät jag honom närma sig och krama om mig. Han är så kärleksfull och framför allt så romantisk.
- Nej, jag vet. Men du är lätt rätt att bli kär i, kolla bara på alla dina fans där ute.
- Haha, mina fans vet inte vem jag här inne är. Sa han och klappade handen på sitt hjärta. De vet bara vem jag är på utsidan, vem jag är med pressen. Det känns som om du gör mig hel Joelle, jag gillar verkligen dig. Kommer du ihåg vår första kyss? Direkt när du kom igenom den dörren, lyste du lixom hela rummet upp. Sa han och log stort innan han pussade mig på kinden. Men jag fattar om du inte vill vara med mig, jag fattar att du tycker att jag är självisk, eftersom att det var det du märkte från vad pressen skrev om mig. Men det är bara skvaller. Fortsatte han och log.
- Jag vet, även fast jag kämpar mot dig, kan jag inte undgå min kärlek till dig, även fast du är ihop med Selena.
- Jag är inte ihop med Selena.
Jag  tittade förvånat in i hans ögon.
- Jag inte är ihop med Selena längre. Sa han och tog tag om min rumpa och tänkte precis kyssa mig när jag puttade bort honom.
Va? Har de gjort slut... på grund av mig? Var de första tankarna som kom upp i mitt huvud.
- Har ni gjort slut?! Frågade jag och tittade häpet på Justin som nickade.
- Det funkade lixom inte, vi är ifrån varandra tillräckligt för att vi båda skulle sluta tycka samma sak om varandra längre, jobb och så alltså. Sa han och kliade sig besvärat i nacken.
- Men vad tror du kommer hända med dig och mig då? Precis samma sak! Du kommer åka iväg på turné hela tiden och jag kommer få vara själv här hemma och oroa mig för dig, oroa mig att du inte ska träffa en ny tjej. Jo, visst Justin. Det kommer inte funka och det vet du. Det blir precis samma som med Selena då, att du är ifrån mig för mycket. Då kanske du eller jag hittar en ny. Och då är det ju ingen idé att försöka satsa på det här förhållandet, det kommer inte funka ändå. Sa jag och backade hastigt.
- Joelle... Det kan visst funka. Om vi båda vill förstås. Sa han och tittade besviket på mig.
- Justin, såklart jag vill. Men jag känner på mig att det inte kommer funka, och jag skulle aldrig stå ut med att du åkte iväg med en annan tjej, som inte var jag.
- Nej... Joelle tro mig, jag har bara ögon för dig.
- När ska du åka igen då?
- Jag stannar här över julen och nyår.
- Vi kan se hur det går då, sa jag och kände ett leende tränga upp på mina läppar.
- Bra, sa Justin och gav mig en varm kram.
Han tog mig i handen och vi gick mot Justin’s hotell rum.
- Wow... var det enda jag fick fram när jag kom in genom dörren.
Rummet var väldigt stort och det såg ut att vara större än mitt hus sammanlagt. Längst in i  rummet stod en väldigt stor dubbelsäng och bredvid den stod det några möbler. Det var väldigt modernt och snyggt, snygga färger.
- Haha, ja, svarade Justin och skrattade ett gulligt skratt.
- Det är ju nästan större än mitt hus, sa jag och gick vidare in i rummet.
Jag slängde mig i den stora sängen och efter inte så länge, låg Justin bredvid mig. Jag la mitt huvud på Justin´s bröst och han började pilla i mitt hår.
- Hur gjorde du slut med Selena? Frågade jag nyfiket efter en stund.
- När vi kom hem efter släktträffen pratade vi en hel del och vi båda tyckte att det var rätt att gå skilda vägar... Sa han och tittade in i mina ögon medans han smekte min kind.
- Är ni vänner?
- Ja, typ... Sa Justin osäkert.
- Okej, bra. För jag vet inte vad jag skulle gjort om min kusin är ovän med min pojkvän. Sa jag och skrattade.
Plötsligt stelnade jag till och tittade upp i Justin´s förvånade ögon. Hade jag precis sagt pojkvän?
- Jasså? Har vi kommit så långt i vårat förhållande att vi är pojkvän/flickvän nu? Frågade han och gjorde en seriös min.
Jag kände paniken stiga och jag hade ingen aning om vad jag skulle säga tills Justin brast ut i skratt.
- Haha. Du skulle sett din min! Sa han och pussade mig på munnen.
Jag satt fortfarande som förstenad och tittade förvånat på honom.
- Ta det lugnt Joelle, jag skojade bara! Sa han och rörde sitt finger upp och ner på min panna.
Jag andades ut och skrattade ett nervöst skratt.
- Oj, alltså. Jag försa mig visst... Sa jag och kände hur kinderna började blir röda, så jag kollade ner i täcket.
- Haha, lugnt. Får väll hoppas på framtida flickvän/pojkvän? Sa han och kysste mig länge och försiktigt på munnen.


Tänk att det är Justin och Joelle.

Jag svarade inte utan jag la mig på honom och började kyssa hans hals, försiktigt bara för att retas.. Han tog tag om min rumpa och tryckte mig närmare honom innan han stönade till. Jag log och kysste honom hårt på munnen. Plötsligt drog han av sig sin t-shirt och slängde den på golvet lite längre bort, vilket fick mig och stanna upp. Förväntade han sig att jag skulle ligga med honom nu? Jag är inte riktigt redo för det här än. Tänkte jag innan jag gav honom en sista kyss innan jag satte mig upp och tittade på honom. Först låg han bara där och tittade frågande på mig, men efter ett tag förstog han.
- För tidigt?
- Ja.. Vi har inte ens sett varandra tillräckligt mycket för att ha ett riktigt förhållande. Vi var med varandra en helg innan jag åkte iväg för en vecka. Och fatta vad förvånad jag blev att se dig idag, fast även glad.
- Haha, du har rätt. Vi har ju inte ens gått ut på en riktigt dejt än, ifall man inte räknar med den dagen i din stuga. Sa han och log sexigt.
- Precis. Sa jag och började röra mitt finger upp och ner över hans magmuskler.
- Då kanske man ska bjuda dig på en riktigt dejt då? Frågade han plötsligt och jag tittade förvånat upp.
- Vad gör du imorgon? Fortsatte han och log stort.
- Inget tror jag.
- Imorgon blir det då!
- Vad blir imorgon? Frågade jag förvånat och mötte hans blick.
- Våran dejt...

Har får ni ett väldigt långt kapitel att läsa, enjoy! Kram Cissi och Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0