Chapter 22- Christmas Eve- Part 3


- Joelle, snälla... Vi kan börja om. Vi står under en mistel. Sa Justin och log snett.
Jag kollade upp och det var faktiskt en mistel över oss.
- Snälla Joelle, du har chansen att kyssa Justin Bieber under en mistel och du tar den inte, sa Justin och skrattade lite.
Jag kunde inte rå för det, så jag log lite. Justin närmde sig, så jag lade mina armar runt hans nacke och kysste honom mjukt.

Justin avslutade kyssen och kollade in i mina ögon samtidigt som han log stort.
- Hej, Justin. Sa mamma som tydligen kom in i rummet.
- Hej Mrs Winston.
- Är du hungrig?
- Nej, men tack ändå. Jag skulle precis gå.
Mamma nickade och log mot Justin innan hon gick ut från hallen.
- Du får stanna om du vill. Sa jag och mötte Justin´s blick.
- Det är julafton, jag vill inte störa. Sa Justin.
- Du kan stanna en liten stund...
- Okej, då. Sa Justin och log.
Justin skrattade och tog av sig jackan och skorna. Jag tog Justin i handen och vi gick upp till mitt rum.

- Vad gulligt rum, du har. Sa Justin och log.

- Tack... antar jag. Sa jag och skrattade.
- Stor säng och allt. Sa Justin och satte sig i min säng.
- Haha, och vad menar du med det? Frågade jag och satte mig i Justin´s knä.
- Du vet vad jag menar sötnos... Sa Justin och skrattade till innan han smekte började kyssa min nacke.
Jag vände mig om och kysste honom passionerat.
- Du menar så här? Frågade jag i ett andetag och kysste honom igen.
- Du fattar ju grejen. Sa han och la sig ner, vilket gjorde att jag hamnade ovanpå honom.
- Vi kan inte göra det här Justin, jag har släkt där nere som hör och ser allt, tro mig. Sa jag och satte mig upp igen.
Han tittade ledsamt på mig innan han sprack upp i ett leende igen. Plötsligt slutade han le och vände blicken mot halsbandet jag hade om halsen, George halsband. Jag lyfte handen och täckte för halsbandet, för att han skulle sluta titta på det, men det var för sent.
- Jaha... Ser att du redan fått en romantisk julklapp? Han tittade in i mina ögon och jag märkte att han var besviken.
Han flyttade på min hand och lyfte upp det lilla hjärtat i sin hand. Han vred på det tills han stannade på texten som stod tydligt och klart på framsidan.
- “You own my heart” Mumlade han och tog hårdare tag om den blanka silverkedjan.
Jag drog mig undan för att han inte skulle ha sönder det, inte för att jag tycker om det som står på, men George la i så mycket kärlek på att köpa det här och allt, och.. jag känner skuld för hur jag behandlade honom tillbaka. Jag tyckte att han skulle få en plats nära mitt hjärta idag, innan Justin kom.... Tänkte jag och fingrade på det.
- Får man fråga vem du fick det av? Frågade han och reste sig upp.
- Det är inte viktigt Justin, det är dig jag... älskar.
Jag hade fortfarande inte vant mig vid att säga det rakt ut, men det känns faktiskt bra att säga det. Tänkte jag och log åt min tanke.
- Joelle... allvarligt, om det finns en annan man i ditt liv som du gillar, kanske du ska vara med honom istället för en självisk och elak kille som jag... Sa Justin och reste sig upp.
Jag sa att han var självisk EN gång! Och det var när jag inte visste bättre. Jo, jag gillar väll George, men Justin mer.
- Justin, hur kan du säga så! Du vet att jag bara sa att du var självisk eftersom att jag inte kände dig. Sluta använda det emot dig... Det finns ingen annan än du. Sa jag och sprang fram Justin som nästan stod vid dörren nu.
- Menar du det? Frågade han och gav mig ett strålande leende.
- Ja Justin, jag menar det. Sa jag och kysste honom hårt och länge.
- Så.... Vem fick du det ifrån?
Jag tvekade en stund innan jag suckade.
- Han heter George.
Justin studerade mig ett långt tag innan han tittade mig djupt in i ögonen. Det kändes nästan som om han kunde se att jag har liiiite känslor för George, att jag ljög när jag sa att det bara var Justin. Varför måste livet vara så svårt? Tänkte jag innan det knackade på min stängda dörr. Jag gick och öppnade. Plötsligt trycktes jag undan så att jag slog i väggen med en smäll. Jag stönade högt av smärta och sjönk ner på huk.
- OMG! DET ÄR JUSTIN BIEBER!


Ett långt kapitel med mycket bilder, hoppas det gillas :D
Omg, vem kan det vara som kommer in? Har alla beliebers fått reda på vart Joelle bor? Kommentera så kommer nästa kapitel snabbare! :) Kram Cissi och Hanna.

Kommentarer
Postat av: Stina

Längtar till part 4!

2011-10-23 @ 14:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0