Chapter 22- Christmas Eve- Part 4

Det var Olivia som kom in. Hon är värre än Hope, och då är det extremt.
- OMG, du-u är J-u-u-s-t-tin Bieber! Skrek Olivia.
- Ja det är jag, sa Justin och log stolt.
Jag reste mig upp och skrattade till innan jag försökte prata med Olivia. Men hon stod bara med öppen mun.
- Snälla Olivia, kan du inte bara gå och säga inte till någon.
- O-okej, om jag får en autograf? Sa hon och log jätte stort leende.
Jag tittade på Justin som nickade.
- Varför inte? Det är ju ändå jul. Sa Justin och log stort mot mig.
Han gick fram till Olivia som började rota bland mina saker efter ett papper och en penna. Fy, vad oförskämd hon är! Hon kunde ju bara frågat om det. Tänkte jag och himlade med ögonen mot Justin som stod och log mot Olivia. När hon väl hittat det hon letade efter, sprang hon fram till Justin. Medans han skrev, stod hon och hoppade överdrivet bredvid.
- TAACK! Skrek Olivia när Justin räckte fram lappen, och hoppade på honom.
Han blev först förvånad men gav henne sitt underbara leende, vilket gjorde att hon pussade honom på kinden innan hon rusade ut ur rummet.
- Hejdå Justin,sa hon glatt samtidigt som hon smällde igen dörren
Justin stod och tittade förvånat på dörröppningen där Olivia försvunnit. Även fast jag inte tyckte om det, kom svartsjukan som ett kanonskott. Jag harklade mig högt som fick Justin att vända blicken mot mig.
- Visst är hon inte bara underbar? Frågade jag ironiskt och satte mig ner på sängen.
- Antar det, alla fans är underbara. De är de som gjort mig till vem jag är idag. Sa han och log tankspritt.
- Jaså? Du menar att du tittar på varenda ett av dina fans som du tittade på Olivia?
- Och vad menar du med det? Frågade Justin och tittade förvånat på mig.
- Jag såg väll hur du tittade på henne, det är så du tittar på mig.
- Vad är det du försöker säga?! Att jag gillar Olivia?! Han tittade obehagligt på mig och jag märkte att han började bli arg.
 


- Det är vad jag såg... Mumlade jag tyst för mig själv, men tydligen hörde han.
- Jaså?! Så du menar att jag tittar precis likadant på den personen jag älskar, som på ett fan som jag bara är glad att se?!
- Jag såg inte skillnad i alla fall... Jag vände blicken mot golvet och kliade mig på armen.
- Det är i alla fall inte jag som håller på med två stycken samtidigt? Sa Justin när han lugnat ner sig lite.
- Jag är inte med två personer samtidigt, det sa jag innan Justin. Det finns bara du! Kan du inte bara acceptera det, istället för att dra egna slutsatser hela tiden?
Justin gick fram till mig och lyfte upp min haka. När jag mötte hans blick log han sexigt, vilket fick mig att börja rodna. Justin får alltid mig att rodna, det är helt otroligt.
- Förlåt gumman... Vi borde inte bråka, vi har ju bara känt varandra i en vecka typ. Och vart tillsammans i bara några dagar. Vi borde vara kärleksfulla mot varandra. Sa Justin och lutade sig framåt, vilket fick mig att ramla bakåt på sängen
.

Justin och Joelle

Jag nickade och kysste Justin som nu lagt sig ovanpå mig. Jag tog tag om hans nacke och tryckte hans läppar mot mina. Innan jag hann blinka, drog han av sig sin t-shirt och började kyssa mig på magen innan han letade efter mina läppar igen. Jag kysste honom innan jag tittade tvekande på honom.
- Vi behöver inte Joelle, som jag sa innan. Vi har inte kännt varandra tillräckligt. Sa han och kysste mig hårt på munnen.
Jag puttade undan Justin och la mig ovanför honom istället. Han log förvånat och kysste mig. Jag började nafsa på hans hals, vilket fick honom att stöna till. Jag skrattade till och la mig bredvid honom istället. Han vände sig mot mig och började smeka min kind. Jag log och la min kind på hans nakna bröst. Plötsligt ryckte jag till av att det knackade på dörren.
- Joelle! Det är någon här som vill träffa dig! Ropade mamma utefrån hallen.
Justin hoppade snabbt ur sängen och började leta efter sin t-shirt som han slängt någonstans.
- Vem är det? Frågade jag och flinade åt Justin som drog på sig t-shirten.
Utanför dörren hörde jag hur mamma pratade med någon, men jag hörde inte med vem.
- Joelle! Det är George, får jag komma in?

Det här var sista delen av kapitel 22 :) Nu vill vi ha lite respons, berätta vad ni tycker! Tycker ni det är bra med många “Part”? :)
Kram Cissi och Hanna.

Kommentarer
Postat av: Nella

MEERRA!! <3

2011-10-23 @ 21:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0