Chapter 37- Water Fun


- Åh, herregud, förlåt. Sa Justin och sträckte ut handen mot mig, där jag satt på marken.

- Nej, det är mitt fel. Jag är väldigt klumpig. Sa jag och tog tag i Justin’s hand. Jag halkade innan idag också, haha. Sa jag och skrattade.

- Mår du bra? Frågade Justin upprört och slog sina armar kring mig.

- Ja, jag slog bara i svanskotan lite. Såklart det gör ont, men det går över efter ett tag. Inget att oroa sig över. Jag log lite halvt och fokuserade på hans läppar.

Jag kände ett stort behov för att kyssa honom just i det här tillfället, men det går ju inte, inte när ingen vet om våran relation. Det är i stunder som den här jag önskar att jag haft en “vanlig” kille som jag kan göra vad jag vill med, när som helst. Kunna hålla handen utan att hela världen får reda på det. Jag skakade bort tanken. Jag älskar Justin, det är han jag vill ha. Jag log och vi började gå igen. Under tiden vi gick, märkte jag att Justin fokuserade på mina ben, förmodligen för att kolla om jag är skadad. Jag skakade på huvudet och log. Vilken gullig pojkvän jag har alltså.

- Så, vi är framme. Sa Justin och pekade på byggnaden framför oss.

Jag tog blicken från honom för en sekund och tittade upp. Ett badhus...? Jag tittade frågande på Justin som log stort.

- Jag hyrde det här idag, hoppas det är okej. Sa Justin och log.

- Jadå, ett enda problem bara, jag har inga badkläder.

- Tror du inte att jag har tänkt på det? Det är dom Kenny burit i den där väskan hela tiden. Sa Justin och pekade bak mot Kenny som stannat ungefär en meter bakom oss.

- Haha, va? Sa jag och tittade misstänksamt på Kenny.

Kenny nickade och log.

- Jaha, då får vi väl ta och bada livet ur oss då. Sa jag och började gå in till byggnaden.


När vi bytt om till våra badkläder, jag fick låna en blå, gick vi ut till själva bassängerna. Kenny skulle vara med oss och bada, såklart. Så Kenny och Justin hade bytt om i killarnas omklädningsrum medans jag vart själv i tjejernas. Men när vi väl möttes utanför omklädningsrummen sprang jag fram till Justin och kysste honom.

- Har velat göra det där ett tag nu. Sa jag och skrattade.

- Haha, du läste mina tankar älskling. Sa Justin och kysste mig mjukt.

- Försten i! Skrek jag, ryckte mig loss från Justin´s kram och hoppade i vattnet, som var alldeles varmt och skönt.

När jag kom ovanför ytan igen, såg jag bort mot Justin som stod där alldeles förvirrad och tittade på mig.

- Haha, det var du inte beredd på va? Sa jag och drog bort allt mitt blöta hår från ansiktet.

- Faktiskt inte. Sa Justin och hoppade i precis bredvid mig.

När Justin kom upp stod han på ett och samma ställe och trampade vatten bredvid mig.

- Ey Kenny! Skrek Justin plötsligt, till Kenny som satt ensam i bubbelpoolen. Är det skönt? Fortsatte han och skrattade.

- Ja! Ropade Kenny och lutade sig tillbaka.

Jag hade fortfarande blicken vänd mot Kenny, så jag var inte beredd när Justin tog ett stadigt tag om min mage och drog ner mig under vattenytan. Jag försökte trycka bort hans händer, men de var för hårt spända runt min mage, eller så har han helt enkelt för mycket muskler. Greppet lossnade och jag kom upp igen.

- Det skulle du inte gjort! Sa jag och började ett vattenkrig.


- Okej, okej! Jag ger mig sötnos! Du vinner! Ropade Justin och tog händerna framför ansiktet för att stoppa vattnet som kom forsandes.

Jag slutade och skrattade åt hans min. Justin tog ner händerna och log mot mig. Han närmade sig mig och mötte mina läppar ganska snabbt. För att skämta lite med honom, drog jag mig undan och dök ner under vattnet. Men så snabb var jag tydligen inte, för direkt efter drogs jag till honom igen och vi möttes i en kyss under vattnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0