Chapter 8 - Selfish?


Justin´s Perspektiv
När Joelle kom tillbaks med godiset, ursäktade hon sig sött och gick iväg. Jag hörde att hennes mobil ringde och hennes ringsignal var Grenade med Bruno Mars, haha gulligt.
- Justin, jag tror jag är sjuk. Jag tror jag går upp. Sa Selena och log fånigt.
- Okej, ska följa dig till dörren, sötnos?
- Nej, det behövs inte, det är inte så långt. Bara du kommer sen, plus att då blir ju Joelle själv.
- Okej, ses sen då.
Selena kysste mig fort, reste sig upp och gick mot ytterdörren. Jag behövde gå på toa, så jag reste mig och gick mot toaletten som låg brevid köket.
- Jo, det är bra, jag är mitt ute i ingenstans. Snälla hjälp! hörde jag Joelle säga innan hon skrattade söt. Jag ville egentlingen inte tjuv lyssna men jag stannade kvar ändå, eftersom att min nyfikenhet tog över.
- Om det är? Jag är fast med min kusin och hennes själviska pojkvän, fortsatte Joelle.
Tyckte hon att jag var självisk? vad har gjort, som är så själviskt? Joelle fortsatte att prata med personen som jag tror var en kille, men jag kunde inte stanna kvar, så jag satte mig i soffan igen. Utan att komma ihåg att jag skulle på toa. Jag tog skålen med godis och började hugga in. Joelle kom tillbaka någon minut senare och skrattade gulligt.
- Vart gick Selena? frågade hon.
Jag ryckte till och log lite.
- Jag tror hon hade feber, så hon gick till stugan.
- Jaha okej.
Jag ville så gärna prata med Joelle, och veta varför hon tyckte att jag var självisk.
- Vill du gå en sväng? frågade jag...

Vi vet att detta kapitlet blev ganska kort, men det är ändå ett kapitel :)
Kommentera gärna, då blir vi jätte glada ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

yay! jag e föst med att kommentera!!! :D hahah jag like like denna berättelse! :D

2011-10-15 @ 16:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0