En Vecka Idag!!!

Hej Hanna här!
Jag ville bara säga att nu har jag och Cissi haft bloggen i en vecka :D. Jag tycker det har gott väldigt bra, så här långt, och det är väldigt kul. Vi har haft besöks rekord på 26 st, och det tycker vi är väldigt kul. Men vi skulle bli jätte glada om ni kommenterar lite mer, det är unefär en person som kommenterar och så vet vi att det är fler som läser... Vi skulle bli jätte glada om det blev mer som kommenterade :D

Jag och Cissi försöker att lägga ut två kapitel om dagen, är det okej för alla? Vill ni ha mer eller mindre så är det bara att säga till ;)

Här kommer en söt bild på Bieber så länge...

Ff78560ae23d4fdfb29dc7a66483584b_7_large

Ha det så bra, och kommentara massor nu ;P.
Kramar Hanna

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag tycker det är bra som det är nu, dvs 2 kapitel om dagen. För de är ju som sagt spännande och man vill bara läsa mer varje gång! Då är det ju bra om det finns ännu ett då, haha! :) :P

Kram på eer!!

2011-10-17 @ 20:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0