Jelena.

Tumblr_lsx2e6fdqo1r10idao1_1280_large

Vi hade tänkt att skriva ett kort inlägg om vad vi tycker om Justin och Selena

Cissi: Jag tycker att så länge Justin är glad så är jag, fast såklart är jag lite svartsjuk på Selena. Vem är inte det lixom? Jag tycker att vi ska stötta dom, eftersom att Justin är väldigt förälskad just nu, och han blir bara ledsen när alla fans inte respekterar hans känslor.
Hanna: Jag tycker som Cissi, så länge Justin är glad, så är jag glad. Jag är oxå extremt avundsjuk på Selena, men jag stöttar dem ändå. Kanske inte till 110% men ändå. JAg tycker bara att det är konstigt att dem i början av året sa att dem bara var väldigt bra kompisar, och Selena sa att Justin var som hennes lillebror. Men så en dag så sågs dem tillsammans och gick ut med förhållandet, bara helt så där... Men jag är glad för Justins skull.

Kommentera gärna vad ni tycker om Jelena.
Kram från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0