Chapter 115- Show Me

Jag tittade förvånat på Justin som la sig ner på sängen utan att ens tveka över vad han precis sagt. Jag lade mig jämte honom och tittade in i hans ögon.

- Ja, alltså. Vi måste inte kolla på det idag men jag menar, vi är ändå förlovade. Och när vi gifter oss och kanske får något barn, så är det ju bra att ha ett hus som man alltid kan komma tillbaka till. Sa Justin och log stort mot mig.

- Vänta Justin, barn?

- Inte nu, men i framtiden. Om några år kanske.

- Har du funderat mycket på det här? För det har faktiskt inte ens slagit mig förrän du säger det.

- Inte så mycket, men jag vet i alla fall att jag vill att du ska vara mamma till mina barn.

- Det var bra det. För när jag nu får barn, vill jag att du är pappan.

Jag log och kysste honom mjukt.

- Du vet väll vad man måste göra för att få barn väll? Frågade Justin ironsikt och log mot mig.

- Nej, jag har inte vart med på biologi lektionerna i typ 5an. Så kan du inte visa mig? Frågade jag och log flirtigt.

- Det kan jag göra om du så gärna vill.

Justin log ett sexigt leende mot mig innan han pressade sina läppar mot mina. Jag la mig sakta ner och Justin följde efter samtidigt som vi fortfarande kysstes. Justin lämnade mina läppar för en sekund medans han tog av sig sin t-shirt. När hans mage blottades kunde jag inte motstå att kolla på den. Har Justin vart och tränat? Jag drog mig bort från hans brännande läppar för en sekund och log mot honom.

- När har du hunnit att träna?

- Jag trodde inte du skulle märka det. Sa Justin och skrattade upphetsat.

- Jo, det är lite svårt att inte märka det när man har din mage uppe i ansiktet på mig. Men jag gillar det.

Jag log flirtigt och kysste honom igen. Justin skrattade och drog av linnet som jag hade på mig, och drog sakta med naglarna på min rygg tills han kom upp till bh bandet, som han knäppte upp. Jag drog av hans byxor i ett enda svep och började nafsa honom på halsen. Justin gav ifrån sig ett stön innan han knäppte upp knappen på mina byxor.

- Du har kondom va? Sa jag och tittade allvarligt på honom.

- Såklart jag har. Man kan inte vara för försiktig.

Justin sträckte sig och tog tag i en plastförpackning som han sedan gav till mig.

- Ser du? Sa han och log flirtigt.

- Ja, bra.

- Vill du ta på den eller ska jag?

Justin log mot mig och skrattade.

- Varför inte? Svarade jag och öppnade den lilla förpackningen med tänderna.

Jag slängde bort paketet och satte på den utan problem. Man lär sig väll till slut antar jag.

- Vad duktigt du har blivit på det. Sa Justin och log sexigt mot mig.

- Man lär sig efter ett tag. Mumlade jag innan jag mötte Justin’s läppar i en fantastisk kyss.

Han satte in den och började röra sig i rytmiska rörelser, men sedan snabbare och snabbare.


Efter ett tag låg vi sida vid sida och log mot varandra.

- Nu har du lärt dig hur man gör, av den bästa såklart. Sa Justin och log stolt.

- Snarare du som har lärt dig av den bästa älskling. Jag behöver tyvärr inte lära mig.

- Okej, det har du rätt i, det med att du inte behöver lära dig altså. Du var fantastisk. Men Inte det där med att jag lärt mig. För jag tycker mer att vi har lärt varandra älskling.

- Jag antar det.

- Du antar?

Justin log stort mot mig och kysste mig sedan igen, en lång en. Plötsligt lät min mobil till, så jag drog mig undan för att nå den där den låg i min jackficka. Men innan jag hunnit göra det, kände jag hur Justin satte sig på mig och började att kittla mig.

- Nej Justin! Sluta! Skrek jag och försökte dra mig undan.

- Jag slutar om du skiter i att kolla på din mobil. Jag vill inte att någon ska störa oss.

Jag tänkte ett tag och nickade sedan.

- Okej, okej. Jag ger mig.

Han slutade och såg på mig ett tag innan han drog bort en hårslinga som hade åkt ner för mina ögon.

- Jag älskar dig Joelle.

Justin böjde sig ner över mig och kysste mig på munnen. Plötsligt öppnades dörren och vi hörde någon flämta.

- Justin! Joelle!

Båda vände oss mot dörröppningen där Pattie stod och hade armarna i kors över bröstet.


Kommentarer
Postat av: ellen

ojj ojj ojjj,mera! snälla 1 till idag!

2012-01-17 @ 16:28:50
URL: http://ellennell.devote.se
Postat av: Anonym

Awesome! Även om det typ inte hände någonting intressant... haha

2012-01-17 @ 20:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0