Har ni fått någon? :D

Jag vet att vi inte är någon info blogg om Justin, men vill i alla fall prata om det här :D Biljetterna inför Believe tour här i Sverige släpptes idag, var det någon som hade tur och fick någon till de båda konserterna? :) Först trodde jag och Hanna att det bara var en konsert, men senare så såg vi att det var försäljning för två! Jag, personligen, fick ingen inför första konserten :( men jag fick fyra stycken för den andra, som jag har hört är den sista platsen som han ska uppträda på innan Believe tour är över :D Spännande! Men som sagt, fick ni tag på någon biljett, så hoppas jag att ni är super glada eftersom att det kommer bli awesooome!! Puss och Kram från Cissi och Hanna
 
Ps. Vi vet att vi har sugit totalt på uppdateringen, men det är som sagt sommarlov och vi vill göra det bästa av det :) Men jag lovar, det kommer ett så snart som möjligt :D
 
 

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag fick tyvärr inga biljetter, bad till och med min kusin som bor i stockholm att gå till ericsson globe fast kön va ca en halv kilometer lång:( sitter just nu och gråter/skakar ihjäl:( ville så gärna gå

2012-07-06 @ 17:54:13
Postat av: tina

jag & min mamma fick varsina platser, dock på varsin sida om globen. Jag fick parkett ståplats & min mamma läktare B

2012-07-06 @ 17:58:47
URL: http://tinalammela.blogg.se/
Postat av: Ewweh

fick 2 biljetter dock inte så bra platser.. På läktaren.. Vet nt riktigt platsen men aja, Får iaf se justin hoppas jag..<3

2012-07-06 @ 19:36:39
Postat av: moa

Jag fick till Danmark. Ni vet att Sverige inte är det sista landet va ? Sista landet på Europa turnén

2012-07-14 @ 10:42:22
Postat av: Ewweh

När kommer nästa kapitel? jag väntar :D<3

2012-07-18 @ 00:04:33
Postat av: Ewweh

SAKNAR NOVELLEN<3 :( Har ni slutat skriva? :/

2012-08-27 @ 22:42:40
URL: http://justbiebzz.blogg.se
Postat av: Nella

Hallåå? När ska ni skriva igen. Skolan har varit igång typ 2 veckor nu ju..

2012-08-31 @ 16:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0